Roland R8

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
twist21
Posty: 68
Rejestracja: niedziela 08 gru 2002, 00:00

Roland R8

Post autor: twist21 » piątek 17 paź 2003, 21:47

nie mam pojecia jak sprawdza sie ten automat perkusyjny, a właśnie znalazłem taki w arakcyjnej cenie. Czy to w ogóle jest sens kupować? Chcę sobie kupić jakis automat, ale nie mam w ogóle doświadczenia jeśli chodzi o taki sprzęt. Jeśli ktoś miał z tym do czynienia, to proszę o opinię.





Dzięki

Pozdrawiam
Uczeń liceum jeszcze. Planuję wybrać się później na reżyserię dźwięku.

Awatar użytkownika
twist21
Posty: 68
Rejestracja: niedziela 08 gru 2002, 00:00

Re: Roland R8

Post autor: twist21 » niedziela 19 paź 2003, 01:24

no pewnie ktoś z Was coś o tym urządzeniu słyszał...

Proszę, pomórzcie



pozdrawiam

Uczeń liceum jeszcze. Planuję wybrać się później na reżyserię dźwięku.

Awatar użytkownika
DJOZD
Posty: 2594
Rejestracja: niedziela 22 gru 2002, 00:00

Re: Roland R8

Post autor: DJOZD » niedziela 19 paź 2003, 13:03

Tak, długo uzywalem tego automatu dawno temu. Wiesz, wszystko zalezy od tego do czego go potrzebujesz. Czy do celow cwiczeniowych? Chcesz za jego pomocą tworzyc poglądowe aranzacje dla kapeli? Czy moze chcesz uzywac go jako zrodła sekcji perkusyjnej?



Napisz do czego konkretnie? to ci krotko odpowiem do czego sie nadaje lepiej a do czego mniej.


Awatar użytkownika
twist21
Posty: 68
Rejestracja: niedziela 08 gru 2002, 00:00

Re: Roland R8

Post autor: twist21 » niedziela 19 paź 2003, 15:19

chciałem jakoś właśnie prostą sekcje rytmiczną sobie zrobić ale taką popową, hiphopową, coś w tym stylu.miałoby to być główne źródło sekcji. jak brzmi, czy "kopie" chociaż troche?



Dzięki

Pozdrawiam
Uczeń liceum jeszcze. Planuję wybrać się później na reżyserię dźwięku.

Awatar użytkownika
DJOZD
Posty: 2594
Rejestracja: niedziela 22 gru 2002, 00:00

Re: Roland R8

Post autor: DJOZD » niedziela 19 paź 2003, 21:33