Rozkręcenie małej firmy nagłośnieniowej

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
KarolexBC
Posty: 5
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 00:00

Rozkręcenie małej firmy nagłośnieniowej

Post autor: KarolexBC » piątek 14 cze 2013, 23:19

Witam,
Chce rozkręcić małą firmę nagłośnieniową. Chodzi mi o zakup sprzętu. Mam od dawna kolumny na front: 2x Mackie 1232 Z i 2x doły Mackie 1801, do tego 2x JBL PRX 615 M(jako monitory), Kompresor DBX 1046, pomijając już mikrofony i potrzebne okablowanie. Cały system jest aktywny, więc końcówki mocy będą zbędne. I teraz moje pytanie, jaki mikser do tego kupić? W poszukiwaniach skupiłem się bardziej na firmie Soundcraft, na modelach M12 lub MPMi20/2. Który wybrać? A może ktoś miałby jakąś inną propozycje? I jeszcze co by do tego dokupić, jaki procesor efektów (pewnie Lexicona)? I dobry equalizer graficzny do tego zestawu. Bardzo prosze o pomoc, ponieważ jestem początkujący w tej branży :)

Awatar użytkownika
estbeatz
Posty: 130
Rejestracja: czwartek 31 lip 2008, 00:00

Re: Rozkręcenie małej firmy nagłośnieniowej

Post autor: estbeatz » sobota 15 cze 2013, 13:47

...Witam,
Chce rozkręcić małą firmę nagłośnieniową. Chodzi mi o zakup sprzętu. Mam od dawna kolumny na front: 2x Mackie 1232 Z i 2x doły Mackie 1801, do tego 2x JBL PRX 615 M(jako monitory), Kompresor DBX 1046, pomijając już mikrofony i potrzebne okablowanie. Cały system jest aktywny, więc końcówki mocy będą zbędne. I teraz moje pytanie, jaki mikser do tego kupić? W poszukiwaniach skupiłem się bardziej na firmie Soundcraft, na modelach M12 lub MPMi20/2. Który wybrać? A może ktoś miałby jakąś inną propozycje? I jeszcze co by do tego dokupić, jaki procesor efektów (pewnie Lexicona)? I dobry equalizer graficzny do tego zestawu. Bardzo prosze o pomoc, ponieważ jestem początkujący w tej branży :)...