Pianino cyfrowe z dobrą klawiaturą hammer action

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
lokotiv
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 30 sty 2017, 00:00

Pianino cyfrowe z dobrą klawiaturą hammer action

Post autor: lokotiv » poniedziałek 30 sty 2017, 15:24

Cześć, jestem uczniem I klasy II st. PSM. Szukam dobrego piana cyfrowego, które ma drewnianą klawiaturę z wymykiem. Dobrze by miał zaimportowane brzmienia pianin z lat 30' do grania m.in. boogie woogie i ragtime.

Awatar użytkownika
PWA
Posty: 919
Rejestracja: środa 04 cze 2014, 00:00

Re: Pianino cyfrowe z dobrą klawiaturą hammer action

Post autor: PWA » poniedziałek 30 sty 2017, 15:56

Przeczytaj wątek " Czy opłaca sie kupować drogie pianino do nauki".
Dobre piano hybrydowe to koszt ok. 10 - 12k.

Alternatywa to:
1. klawiatura sterująca np.:
- Kawai VPC-1 ok. 5,6 - 5,8k
- Studiologic SL88 Grand ok. 3,5k
Obydwie z drewnianą, ważoną i progresywną klawiaturą. Oczywiście obywie warto ograć przed zakupem, ale moim zdaniem Studiologic nie ustępuję jakością Kawai.
2. Instrument programowy np.:
- EastWest Quantum Leap Pianos Platinum - ok. 400$
- Ivory II - ok. 400$
- Pianoteq 5 pro - ok. 400€
3. interfejs typu Focusrite Scarlett 2i4 za ok 0,7k, żeby spiąć to razem z komputerem. Zakładam, że komputer posiadasz
Koszt całkowity to od 5,9k do 8,1k w zależności, którą klawiaturę wybierzesz.

Awatar użytkownika
funkofil1
Posty: 146
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 00:00

Re: Pianino cyfrowe z dobrą klawiaturą hammer action

Post autor: funkofil1 » poniedziałek 30 sty 2017, 17:26

Kawai seria CA (17, 67, 97), Moim zdaniem kawai to zupełnie inna historia w porównaniu do studiologic. Kultura pracy nieporównywalnie lepsza.


Awatar użytkownika
PWA
Posty: 919
Rejestracja: środa 04 cze 2014, 00:00

Re: Pianino cyfrowe z dobrą klawiaturą hammer action

Post autor: PWA » poniedziałek 30 sty 2017, 21:26