Szkolenie - Miks i mastering

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
unguis
Posty: 1
Rejestracja: piątek 19 lip 2019, 12:55

Szkolenie - Miks i mastering

Post autor: unguis » piątek 19 lip 2019, 13:02

Cześć,

Od wielu lat jestem aktywnym muzykiem, gitarzystą mówiąc konkretnie. Nagrywam również swoje pomysły, czasem z lepszym lub gorszym skutkiem i chciałbym to zmienić. Chciałbym w końcu świadomie zacząć używać wtyczek, możliwości mojego DAW. Pojawiły mi się możliwości (głównie finansowe) i stwierdziłem, że może to dobry moment, żeby odbyć jakiś kurs/szkolenie związane ze sztuką miksu i masteringu. Na ten moment nie chciałbym się pchać w podyplomówkę lub KKZ - chciałbym wybrać się gdzieś np. na weekend lub na tydzień i popracować z jakimś profesjonalistą, który będzie w stanie pokazać sztukę miksu od strony praktycznej.

Z racji, że rynek jest bogaty w oferty, trzeba jednak dokonać selekcji. I tutaj pojawia się moje główne pytanie. Czy ktoś z szanownych Forumowiczów był na jakimś szkoleniu i może je polecić lub odradzić?

Lotucus
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek 19 sie 2019, 16:56

Re: Szkolenie - Miks i mastering

Post autor: Lotucus » poniedziałek 19 sie 2019, 20:53

unguis pisze:
piątek 19 lip 2019, 13:02
Cześć,

Od wielu lat jestem aktywnym muzykiem, gitarzystą mówiąc konkretnie. Nagrywam również swoje pomysły, czasem z lepszym lub gorszym skutkiem i chciałbym to zmienić. Chciałbym w końcu świadomie zacząć używać wtyczek, możliwości mojego DAW. Pojawiły mi się możliwości (głównie finansowe) i stwierdziłem, że może to dobry moment, żeby odbyć jakiś kurs/szkolenie związane ze sztuką miksu i masteringu. Na ten moment nie chciałbym się pchać w podyplomówkę lub KKZ - chciałbym wybrać się gdzieś np. na weekend lub na tydzień i popracować z jakimś profesjonalistą, który będzie w stanie pokazać sztukę miksu od strony praktycznej.