Phantom - czy uszkodzę nim mikrofon dynamiczny?

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
Elfuello
Posty: 339
Rejestracja: poniedziałek 15 lis 2004, 00:00

Phantom - czy uszkodzę nim mikrofon dynamiczny?

Post autor: Elfuello » sobota 22 sty 2005, 22:56

1)

Zakupiłem mikser Alesis Multimix 8 FX i chcę zarejestrować perkusję.

Mam jeden mikrofon pojemnościowy i 3 tradycyjne. Czy gdy podłącze wszystkie 4 mikronofy i na całość zapuszczę ten PHANTOM POWER to nic się nie uszkodzi?

Jestem laikiem w tych sprawach,bo dopiero rozgryzam sprzęt od strony technicznej:)) Muzyczną mam idealnie wykształconą hehe, ale jeszcze wiele przede mną z tą sprzętową stroną;) Podpowiedzcie mi prosze kiedy mogę uszkodzić mikrofon tym phantomem lub jego brakiem??W jakiej sytuacji??



2)

Zapewne już był poruszony ten problem,ale może ktoś się zlituje i mi odpowie hehe....Tak więc gdzie najlepiej ustawić tą pojemnościówkę przy rejestrowaniu perkusji?? Bezpośrednio nad? Czy może wykorzystać przy "stopce",by dźwięk był bardziej "przejrzysty i głęboki" ?
[addsig]
Universal Audio Apollo Twin / Adam A7 / Native Kontrol S49 / Native Komplete 10 Ultimate / Pro Tools 12 / Samplitude Pro X3 Suite

Awatar użytkownika
Elfuello
Posty: 339
Rejestracja: poniedziałek 15 lis 2004, 00:00

Re: Phantom - czy uszkodzę nim mikrofon dynamiczny?

Post autor: Elfuello » sobota 22 sty 2005, 23:17

Stary, ja prosze o pomoc a nie o pytanie na pytanie w sposób cholernie cyniczny." Bosz", co za brak jakiejkolwiek współpracy pomiędzy muzykami. Nic tylko przysrywanie i udowadnianie czyjejś niewiedzy
[addsig]
Universal Audio Apollo Twin / Adam A7 / Native Kontrol S49 / Native Komplete 10 Ultimate / Pro Tools 12 / Samplitude Pro X3 Suite

Awatar użytkownika
Cyprio
Posty: 409
Rejestracja: sobota 13 mar 2004, 00:00

Re: Phantom - czy uszkodzę nim mikrofon dynamiczny?

Post autor: Cyprio » sobota 22 sty 2005, 23:27