Preamp - jaki lampowy?
Preamp - jaki lampowy?
Czesc - wlasnie jestem przed dylematem kupna preampa.posiadam juz jeden ale chcialem zakupic drugi - lampowy i nie wiem co kupic .Moze ktos mi pomoze. Posiadam Mind Print- Di port i mikrofon SP B1, zakupilem ostatnio MXL 770 ,chcialbym kupic dwukanalowy preamp lampowy i nie wiem jaki?
Mam na mysli Presonus BlueTUBE albo nowsza wersje tego urzadzenia Presonus BlueTUBE DP ,jeszcze sie zastanawialem nad pojedynczym STUDIO PROJECTS VTB1, a moze dwa pojedyncze?
A zna ktos ,albo mail Bellari MP-105 ?
Dzieki za pomoc, pozdrawiam wszystkich !!!!!
PS.
Moze inne sugestje od kolegów?
Mam na mysli Presonus BlueTUBE albo nowsza wersje tego urzadzenia Presonus BlueTUBE DP ,jeszcze sie zastanawialem nad pojedynczym STUDIO PROJECTS VTB1, a moze dwa pojedyncze?
A zna ktos ,albo mail Bellari MP-105 ?
Dzieki za pomoc, pozdrawiam wszystkich !!!!!
PS.
Moze inne sugestje od kolegów?
Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.
Re: Preamp - jaki lampowy?
a po co Ci gorszy preamp? Ten co masz za dobrze gra?
...a po co Ci gorszy preamp? Ten co masz za dobrze gra?...
Hmmmmm MB czy sugerujesz ze ten co mam jest lepszy od tych co wymienilem?
Hmmmmm MB czy sugerujesz ze ten co mam jest lepszy od tych co wymienilem?
Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.
...Robią jescze te Di-Proty?
To jest zawodowy preamp, z układem pracującym w klasie A.
...
Monter nie mam pojecia czy je jeszcze robia,ale szukam jakiegos lampiaka i nie wiem co wybrac?
To jest zawodowy preamp, z układem pracującym w klasie A.
...
Monter nie mam pojecia czy je jeszcze robia,ale szukam jakiegos lampiaka i nie wiem co wybrac?