Xenon nadchodzi

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.

Awatar użytkownika
szkudlik
Posty: 1732
Rejestracja: czwartek 26 lut 2004, 00:00

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: szkudlik » wtorek 06 lis 2007, 09:37

Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?

Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej

Awatar użytkownika
NoRd384
Posty: 767
Rejestracja: środa 06 sie 2003, 00:00

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: NoRd384 » wtorek 06 lis 2007, 14:20

"So without further ado, let's hand over to Hubert Pietrzwkowski [try spelling that after a bottle of vodka ;-] ..."
Bum cyk cyk... [I] a teraz skompresuj "bum" [/I]

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty: 3148
Rejestracja: środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: JoachimK » wtorek 06 lis 2007, 14:43

Jeszcze troche, ostatnie szlify sa dokonywane :)))
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
Soundscape
Posty: 2054
Rejestracja: czwartek 15 mar 2007, 00:00
Kontakt:

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: Soundscape » wtorek 06 lis 2007, 15:11

...Jeszcze troche, ostatnie szlify sa dokonywane :)))...
**********************
A są jeszcze jakieś dodatkowe informacje na temat nowej "perełki"? (Nie mam w pracy dźwięku w komputerach, więc wypowiedzi tu raczej nie posłucham... ).

Awatar użytkownika
jarekw
Posty: 101
Rejestracja: piątek 31 mar 2006, 00:00

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: jarekw » wtorek 06 lis 2007, 16:02

Mnie zainteresowało coś innego. Pod koniec filmu widać na rozwinietej liscie pluginów PSP mix pack 2. Pięć pluginów w tym gate. Chwilę później widać uruchomiony Mix Saturator 2.

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty: 3148
Rejestracja: środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: JoachimK » wtorek 06 lis 2007, 16:34

...Mnie zainteresowało coś innego. Pod koniec filmu widać na rozwinietej liscie pluginów PSP mix pack 2. Pięć pluginów w tym gate. Chwilę później widać uruchomiony Mix Saturator 2....
**********************

Tak, ale tez trzeba sie jeszcze uzbroic w cierpliwosc :)
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
Petey
Posty: 351
Rejestracja: poniedziałek 07 sie 2006, 00:00

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: Petey » wtorek 06 lis 2007, 19:15


Tak, ale tez trzeba sie jeszcze uzbroic w cierpliwosc :)...
**********************
I gotówkę :)

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty: 3148
Rejestracja: środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: JoachimK » wtorek 06 lis 2007, 20:45

......Jeszcze troche, ostatnie szlify sa dokonywane :)))...
**********************
A są jeszcze jakieś dodatkowe informacje na temat nowej "perełki"? (Nie mam w pracy dźwięku w komputerach, więc wypowiedzi tu raczej nie posłucham... )....
**********************

Niestety - nie moge - zakazano mi mowic o tym projekcie
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

WG
Posty: 1235
Rejestracja: poniedziałek 12 sie 2002, 00:00

Re: Xenon nadchodzi

Post autor: WG » wtorek 06 lis 2007, 20:55

"kompensacja intersampli"
No no, szykuje nam się bardzo wyspecjalizowane narzędzie do prac masteringowych.

Jak zwykle ciekawski ciekaw jestem kilku kwestii:
Jakie są wymagania Xenon'a i jak dużo CPU "pożera" ?
Czy Xenon wprowadza opóźnienia w torze sygnałowym ?
Czy Xenon posiada całkowicie nowy algorytm i czy jest on projektem na bazie którejś z aktualnych wtyczek albo modyfikacją lub co należy się spodziewać ulepszeniem ?
Czy wykorzystuje nowsze instrukcje SSE2, SSE3 ?

Niestety - nie moge - zakazano mi mowic o tym projekcie



Pewnie chłopacy zajęci pracą i szlifowaniem produktu do wydania ale może zdradzą ciekawskim kilka "tajemnic" przed premierą

ODPOWIEDZ