...Sugeruje eksperyment...
MD....
**********************
Dziękuje Panie Macieju, jednakże te dźwięki to sample i każdy dźwięk (choć bez dużych rozbieżności) powoduje kłopot z fazą, więc ta metoda nie bardzo się sprawdzia w tym przypadku, choć w przy żywym dźwięku, nie wykluczam.
Jeden z realizatorów z którymi koresponduje napisał,"mój drogi, jest taki sposób, ale dlaczego miałbym Ci odmawiać wielu nieprzespanych nocy(podając rozwiązanie), skoro sam sobie zafundowałem tę przyjemność"
Tak więc wiedzy trzeba szukać albo samotnie (co jest w tak szerokim temacie pracą heroiczną), albo z pomocą ludzi bardziej życzliwych ( tu moje ukłony) ludzi.
A tak z innej beczki, skoro już mogę zamienić dwa słowa z Panem, panie Macieju, zaintrygowała mnie ( i nie tylko mnie) sprawa pewnego nagrania, a mianowicie w teście Pańskiego autorstwa z numeru chyba 04/2003, mikrofonów Audix SCX-25 w jednym z przykładów (chyba w fragmencie bez fortepianu) zakradł się straszny błąd, trochę zabawny, ponieważ skrzypce i altówki odzywają się z prawej strony a wiolonczele i kontrabasy z lewej. Jako że nie zanalazłem sprostowania w EiS postanowiłem sam się o to spytać.
Do zabawnych reperkusji tego zdarzenia nalerzy fakt, że wykorzystuje się to nagranie (sam widziałem) do testowania młodych adeptów realizacji dźwięku.
To by było na tyle, mam nadzieje że moja uwaga Pana nie dotkneła.
Gorąco pozdrawiam
Stały czytelnik
OLEARNIK
null